My Favorite MySpace 2.0 Layouts
MySpaceLayouts

"hanya aku"

My photo
saya adalah saya.... siapa yg mengenali diri ini tahulah saya..... saya BIARLAH RAHSIA......

"neVer FOrgET to SmILe"

Follow me

MALAS NAK FIKIR DAH......

Bilalah nak selesai dari tahun lepas dah malas nak ambil tahu kalau boleh nak saja biarkan tak payah susah2 nak selesaikan......"buat tak fikir, bila timbul masalah macam2 tak puas hati"..........dalam ramai2 orang yang aq cuba selesaikan kerja mereka memang ini orang paling bermasalah.....naik benci...benci...benci nak pegang segala hal tentang orang macam itu.................sorilah memang aq tidak akan layan lagi segala apa benda pun yang berkaitan hal orang itu soal mati atau hidup pergi 'mam sama ko' tak layan lantak la ko.........kerja dengan aq memang senang....kalau mudahkan kerja aq maka lagi mudahlah ko kerja dgn aq.......eeerrrrggggg tension giler ada org macam ni......YA ALLAH jauhkanlah aq dengan orang begini......bukannya nak buat satu kerja je banyak benda nak diselesaikan....ini orang memang suka menyusahkankan orang lain...memang tak senangla hidup ko....aq dah malas nak fikir cepatlah selesai...

No comments:

Post a Comment