My Favorite MySpace 2.0 Layouts
MySpaceLayouts

"hanya aku"

My photo
saya adalah saya.... siapa yg mengenali diri ini tahulah saya..... saya BIARLAH RAHSIA......

"neVer FOrgET to SmILe"

Follow me

saje nak kongsi

semalam sebelum berbuka pose aku n hubby n puteri2ku duduk sambil membaca akbar.....
sedang asyik membelek sehelai demi sehelai akbar yg dibaca kesunyian dipecahkan oleh suara kak long yg berkata "hari-hari buang bayi....kalu tak nak bg kak long jer la....." dr hati seorang kanak2 berusia 6thn lepas itu ayahnya pun menyelah dan berkata kalu ayah jumpa kita jaga jer dia dan kalu ayah jumpa ibuayah dia ke atau org yg buang ayah tumbuk jer muka dia baru padan muka......sungguh prihatin hubby n anak2ku terhadap isu besar yg melanda negara sekarang nie.....ntahlah sampai bilanya nak sudah..hari2 di akbar di tv di radio berita yg sama sakit hati nie....kenapa benda sebegini harus terjadi????

No comments:

Post a Comment